Vybrané zboží jednoduše vložíte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU.
Nyní máte možnost pokračovat ve výběru dalšího zboží, a nebo můžete přejít k samotnému objednání.
Zboží před odesláním objednávky lze bez potíží měnit, přidávat či ubírat.
Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.
Celou svoji objednávku máte rozvrženou na jedné stránce.
Můžete si zkontrolovat, zda máte v košíku vloženo všechno zboží, které si chcete objednat, případně použít slevový kód (pokud jej máte k dispozici).
Předhledně vidíte jaká bude konečná cena za vybrané zboží a dopravu.
Pokud si nejste jisti, zda máte nárok na dopravu zdarma, napoví Vám barevný ukazatel.
1. OSOBNÍ ÚDAJE A ADRESA | Zde je nutné zadat vaše kontaktní údaje, ať víme, kam vám máme vaši objednávku zaslat. Při zadávání emailové adresy a telefonního čísla buďte pečliví. Pokud je zadáte špatně, v případě potřeby se s vámi nebudeme schopni spojit. Navíc přijdete o informaci v jakém stavu se nachází vaše objednávka. |
2. VYBERTE ZPŮSOB DORUČENÍ | Vybrat si můžete ze tří typů dopravy – Česká pošta, PPL nebo Zásilkovna. Pod výčtem dopravců najdete okénko pro zanechání vzkazu. V případně, že nám chcete sdělit důležitou informaci týkající se vytvářené objednávky, použijte jej. |
3. VYBERTE ZPŮSOB PLATBY |
Bankovním převodem - zásilku expedujeme po připsání částky na náš bankovní účet. Převod může trvat 3 - 5 dní. Pomocí platební brány GoPay - platba bude téměr okamžitě připsána na náš účet, zásilku expedujeme většinou další pracovní den. |
Zboží Vám bude zasláno obvykle do třetího dne od objednání (případně po připsání peněz na náš účet).
Pokud si přejete balíček zaslat na jinou adresu, než je adresa bydliště, uveďte ji při zadávání objednávky.
Zboží doručujeme prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo PPL.
Vyplňte Reklamační formulář a pošlete jej spolu s reklamovaným zbožím zpět na adresu Coolshop s.r.o, č.p. 742, 687 61 Vlčnov.
© 2017-2023 Textil-servis.cz | Internetové obchody WEB-ESHOP.CZ