Informace

Novinky

Slevy

 

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Mohu objednat zboží i bez registrace? Případně, proč se registrovat?

Objednat zboží bez registrace můžete pomocí tzv. rychlé objednávky. Bohužel však nezískáte přehled o historii svých objednávek. Naopak, pokud se zaregistrujete, uvidíte přehledně všechny Vaše nákupy, které jste v minulosti udělali, a navíc nebudete muset při každé další objednávce znovu zadávat fakturační a dodací údaje.

Proč mi nepřišel email s potvrzením objednávky?

V případě, že jste nenašli toto potvrzení ve svých doručených emailech, zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu (SPAM). Pokud jste email s potvrzením objednávky přeci jen nenašli, kontaktujte nás.

Kdy dostanu zboží?

Objednávky zpracováváme průběžně každý pracovní den. Zboží kompletujeme a zasíláme v co nejkratší možné době, obyčejně do dvou pracovních dní. K této době je nutné připočíst čas, který potřebuje dopravce pro doručení v rámci ČR.

Za jakých podmínek mohu mít dopravu zdarma?

Stačí si vybrat zboží v celkové hodnotě 700,-Kč včetně DPH. Pokud zaplatíte za zboží předem,  máte všechny typy dopravy zcela zdarma. Při platbě na dobírku je cena doběrečného  20,-Kč včetně DPH.

Vybral jsem si platbu pomocí platební brány GoPay, ale omylem jsem si zavřel okno pro realizaci platby. Lze jej znovu vyvolat?

Pokud jste již registrovaným zákazníkem (máte již svůj účet - své uživatelské jméno a heslo), stačí se přihlásit a podívat se na ,,Historie a detaily mých objednávek", najít si příslušnou objednávku a kliknout na tlačítko ,,Opakovat platbu přes GoPay".

Pokud zatím nejste registrovaný zákazník, stačí se doregistrovat. Na Vámi uvedený email Vám přišlo potvrzení objednávky. Stačí v jeho spodní části kliknout na odkaz ,,Sledování pro návštěvníky". Vyplnit požadované údaje a potvrdit - budete přesměrováni. Nyní stačí zadat Vámi zvolené heslo, tímto heslem se přihlásit a pokračovat dále již jako registrovaný zákazník (viz výše).

Pokud si přesto nevíte rady, nebojte se ozvat na naše telefonní číslo +420 605 758 228 nebo email info@textil-servis.cz.

Objednávku jsem již odeslal, ale přeci jen jsem si vybral ještě další zboží, že možné změnit původní objednávku?

Pokud jsme Vám již zboží neodeslali, je to možné. Stačí napsat na email info@textil-servis.cz o jakou změnu se jedná a my to zařídíme. 

Je možné u vás objednat větší množství konkrétního zboží?

Ano. Většinu zboží jsme schopni ušít na zakázku i ve větším množství. Dodací lhůty a ceny jsou individuální, a vždy je třeba si je odsouhlasit s kupujícím.

Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu jej vrátit?

Pokud nejde o zboží šité na zakázku, pak ano. Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez potíží do 14 dnů vrátit na adresu Coolshop s.r.o., čp. 742, 687 61 Vlčnov spolu s dokladem o zakoupení a vyplněným reklamačním formulářem, který můžete stáhnout zde:

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

Peníze Vám budou vráceny způsobem zvoleným v Reklamačním formuláři.